torsdag 10 december 2009

Hjälp vad gjorde jag nu?

If you can't lick'em - join'em. Så säger de "over there". Kanske har de rätt. Kanske det är dags att sluta vara bakåtsträvande - och börja blogga. Fast jag får nästan eksem. Känns inte helt hundra om jag ska vara ärlig, är inte säker på att det är jag, det här.

Det här ska i alla fall bli Sommarrummets blogg. Vårt sommarrum i ladan här i Rosenlund. Från att ha varit ett upplag för gamla möbler, sommarleksaker, pjäxor, avlagda handväskor, gamla fula prydnadssaker från 1985 och annat ska det bli ändring av. Nu ska Sommarrummet få nytt liv. Hoppas jag.

Måste bara skaffa vit färg - be maken snickra träbockar - hämta ner alla kläder jag sparat sen hedenhös från loftet, fixa ställningar ...

Till våren ska det i alla fall vara klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar